2 APRIL

2013-04-02 ♡ 18:08:12
Har haft en väldigt bra födelsedag idag. Började med att jag blev väckt kl 6 av mamma, pappa och Kajsa som firade mig med lite presenter och sådär. En present har ni ju fått se här tidigare, men fick några andra som jag tänkte visa er imorgon också! ♡ Efter lite firande med familjen så åkte jag, mamma, Kajsa och mormor in till stan och åt frukostbuffé på stadshotellet. Mysigt och gott! Det är därifrån som alla bilder här nere är tagna. Blev också en liten tripp till gekås senare eftersom jag behövde fixa ett skal/fodral till min mobil, så nu efter att jag satt på en plastfilm för skärmen så är den utröstad haha!
 
Nu håller pappa på att grilla för första gången i år, så kul att man äntligen kan göra det lite!

K O M M E N T E R A

kommentera:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar:

Trackback