AFTER WORKOUT

2013-04-28 ♡ 13:21:53
Sitter och äter godaste mellanmålet - kvarg med färska jordgubbar, honung och sesamfrön och en passionsfrukt. Har nyss tränat i ca 40 minuter, körde först ett yogapass på 20 minuter och sedan styrka. Har upptäckt att de träningsprogramen som finns på vår tv i något program faktiskt är väldigt bra, bränner liksom. Så nu ska jag blogga lite hade jag tänkt, fick ju inte upp solglasögonen i bloggen igår också eftersom att jag åkte till mormor på kvällen och glömde av att fota dem innan jag åkte. Får lägga upp dem nu då!

K O M M E N T E R A
Postat av: Natalie

Du vet att det alltid är okej att bjuda över grannarna på sånt va? ;)
Kram

Svar: Jaså hihi? ;)
moaj.blogg.se

2013-04-29 @ 11:45:15
URL: http://markusson.blogg.se

kommentera:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar:

Trackback