DAGEN I BILDER

2013-04-20 ♡ 18:00:55
Idag så började dagen med att jag stack in och tränade, sedan frukost på stan och en liten runda på torget med mamma och mormor. Efter det så åkte jag hem, solade litegrann (jättefint väder faktiskt!) och sådär. Just nu så älskar jag vädret! På eftermiddagen så åkte jag in till stan igen för att kolla på när Sanna och Nadja hade dansuppvisning, duktiga var dem! Kom hem för en liten stund sedan och ska snart äta, får se om jag kanske går ut och tar lite bilder senare, passa på kanske? Får se, kram så länge! ♡
 

Bilder från dagen! Hittade enorma, superfina rosor i stan, wictory center där Sanna och Nadja dansade, dagens outfit (blus/chelsea, shorts/hm, skärp/tessie tights/hm och skinnjacka även den från hm.) och lite fika med frukt. och kaka.

K O M M E N T E R A

kommentera:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar:

Trackback