SKOLAVSLUTNING?

2013-04-29 ♡ 21:17:37

Nelly, topshop, zara, gina.
Har börjat fundera lite över vad jag ska ha på mig på skolavslutningen. Älskar att planera sånt här haha! Det är ju liksom 1 och en halv månad kvar nu! Men har faktiskt ingen aning om vad jag vill ha, men något ganska enkelt och kort tippar det åt just nu. Gillar ryggen på klänningen till höger, väldigt enkelt men blir ändå väldigt snygg med den detaljen. Sedan tycker jag också om spetsklänningen i mitten!
 
Ni får gärna kommentera tips på olika klänningar, kan vara kul med lite ideer!

K O M M E N T E R A
Postat av: MY VESTLUND '

åhhh så fint! :D

Svar: ja men eller hur! :D
moaj.blogg.se

2013-04-30 @ 13:11:34
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

kommentera:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar:

Trackback