TRÄNING

2013-04-13 ♡ 11:54:00

Är på väg hem från stan. Åkte in tidigt imorse för att gymma lite, sedan efter någon timma fixade jag mig lite där och stack sedan och åt frukost med familjen! Tog en liten snabb runda i stan efter frukosten. I eftermiddag så kommer mina kusiner och fikar lite, sedan i kväll så ska jag och familjen till min systers pojkväns familj, fullt upp!


K O M M E N T E R A
Postat av: Emilia

Vart gymmar du? Det är väl sextonårsgräns på Friskis?

Svar: Min mamma får gå till kommungymmet typ, så smiter med henne ibland typ! :) Nej, 15-16 eller något tror jag, fett synd! Skaffar nog kort där senare!
moaj.blogg.se

2013-04-16 @ 16:32:03
URL: http://www.annlinneas.blogg.se

kommentera:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar:

Trackback