BLONDIES

2013-06-01 ♡ 22:32:00
Har fått en grej för blont hår. Alla hårfärger tycker jag är snygga på olika personer, t.ex. så är riktig mörk chokladbrun en annan favorit som jag var inne väldigt mycket på i höstas/vintras. Men nu till sommaren så blir jag sugen på lite ljusare toner, blont hår är ju hur snyggt som helst när man är brun! Har många gånger varit sugen på att slinga i lite ljusa slingor i håret då jag varit som tröttast på min egen bruna färg. Måste säga att jag varit lite avis ibland på alla ni som är naturliga blondiner haha! Tror dock att jag skulle både trivas och passa bäst i lite mörkare toner, men innan jag dör ska jag i alla fall ha testat på att vara blondin!

K O M M E N T E R A
Postat av: agge :)

sv; åh tack så mycket! :D skorna är ifrån Gina tricot!

Svar: Okej, tack! :D
moaj.blogg.se

2013-06-02 @ 02:28:56
URL: http://agneesgustafsson.blogg.se
Postat av: Emilia Heribertsson

Jag har gjort blonda slingor i hela mitt bruna hår, just nu syns dom inte så mycket men jag tror att det blir supersnyggt sedan när håret bleks i solen, ett tips;)

Svar: okej, låter fint!! :)
moaj.blogg.se

2013-06-02 @ 10:33:36
URL: http://annlinneas.blogg.se/

kommentera:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar:

Trackback