OM BLOGGEN

2013-06-11 ♡ 15:23:38
Ja, bloggen har ju varit lite sådär det senaste. Har inte varit så mycket bloggning så bloggen har stått tom ganska länge. Anledningen är dels att jag har haft en mysig weekend i London och dels för att jag inte har känt så stor lust att blogga nu det senaste. Alla som bloggar vet säkert att man ibland känner för att lägga ner jättemycket tid på bloggen och andra dagar för att bara låta den vara. Men jag har funderat lite och tänker lägga undan bloggen ett tag för att sen se om jag vill fortsätta med bloggen senare. Det ska ju vara kul att blogga, och det är inte kul att läsa en blogg som står delvis tom och delvis full liksom, håller ni inte med? Så testar detta, och saknar jag bloggen så kommer jag såklart tillbaka! Puss o kram. ❤
 
 
Vill ni ändå följa mig så finns jag alltid på instagram, heter moa_johanssons!

K O M M E N T E R A
Postat av: .

Snääääääälla Moao kan du inte börja blogga igen, din blogg var så himla bra. Snälllllaaaaaaaaa <3333

Svar: haha tack såååå mycket! Jag får se hur det blir i framtiden. <3
moaj.blogg.se

2013-06-19 @ 09:31:55

kommentera:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar:

Trackback