ny blogg

2013-03-27 ♡ 20:44:29
Nu, efter en del fix med design och annat så har jag skaffat en helt ny blogg! Är fortfarande inte helt nöjd med headern och ska göra några mer fix med resten av designen också hade jag tänkt, så kommer kanske bli lite ändringar så småningom. Tycker ändå att det blev helt okej, duger! Har tidigare haft en blogg tillsammans med Alexandra, en av mina närmaste kompisar, men eftersom vi inte fick ihop bloggandet riktigt och dessutom började bloggen krångla så la vi ner den. Så nu har jag startat en ny, fast på egen hand!

Denna bloggen kommer dock följa samma tema eller vad man ska säga, min vardag och liv + mina största intressen!
Just nu är bloggen väldigt tom, men kommer ju fyllas upp snart! Kram ♡

K O M M E N T E R A
Postat av: Alexandra

I bokmärkesfältet! ♥

Svar: haha, fiiiint! ♥
moaj.blogg.se

2013-03-27 @ 20:52:59

kommentera:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar:

Trackback