FRIDAY I'M IN LOOOOOVE

2013-05-24 ♡ 17:57:34
Yeeees redan fredag igen! Nu ska jag ta och ha en riktigt skön kväll med tacos och senare creme brulee som jag nyss fixade, blir säkert lite tvmys på det med. Hoppas ni får en riktigt grym fredag! ♡

K O M M E N T E R A
Postat av: Emilia Heribertsson

Vad heter texttypen du har på bilden ovan och i headern? Vilket program redigerar du i?

Svar: signerica heter typsnittet, i headern är det nog signerica medium och i bilden thin skulle jag tro! Just denna bilden är redigerad i picmonkey och gimp (texten), men brukar använda photoshop oftast när jag klipper in text och sådär. :)
moaj.blogg.se

2013-05-24 @ 23:15:31
URL: http://annlinneas.blogg.se/

kommentera:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar:

Trackback