MIN LONDON-KOLL-LISTA

2013-05-09 ♡ 08:20:00
LONDON LISTA
 
Här är min lilla "koll-lista" när jag ska åka till London. Hoppas att vi hittar alla affärer haha!
Högst upp på listan är ett par skor från TOMS, en t-shirt från antingen abercombie eller hollister och hoodien/t-shirten från VS. Hade varit jättekul om jag hittade det, det passade och fanns till ett helt okej pris! The body shop skulle tydligen vara billigare där har jag hört också, så tänkte att man kunde passa på att köpa några body mists med sig hem, tycker dem är så goa.
 
P.s, vilka av skorna tycker ni är snyggast? Själv så tycker jag alla tre är riktigt fina!



K O M M E N T E R A
Postat av: Isa

hej moa, förlåt för sent svar.. Men jag köpte mina toms skor i London på en affär som heter schuh och den ligger på oxford street. De silvriga jag köpte kostade 40 pund och de blåa kostade 36 pund. De är några hundra billigare än i Sverige! :)

Svar: Så bra, det var dit jag tänkte gå! :) Ja men det är ju bra, tack!
moaj.blogg.se

2013-05-11 @ 14:26:23
URL: http://ellmans.blogg.se

kommentera:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar:

Trackback