SKOLAVSLUTNINGSKLÄNNING FIXAD

2013-05-10 ♡ 19:18:09
Hittade en klänning idag som jag ätnkte ha på skolavslutning! På hm för ett superbra pris. Gillar den skarpt! Spetsen i midjan och den djupa urrigningen i ryggen gör den så fin tycker jag. Ska dock klippa och sy lite i kjolen på den tänkte jag eftersom jag tycker att den är lite för lång, men det ska nog inte vara så svårt att fixa skulle jag tro. Visar lite mer bilder på den senare när den är helt klar!
 

K O M M E N T E R A
Postat av: Alice

Åhhh...!
Va fin den va moa!!!
Kram Alice! <3 :)

Svar: Tack så mycket Alice! :D <3 kram!
moaj.blogg.se

2013-05-10 @ 22:10:47
Postat av: Nadja

Kan du inte visa när du har på dig den eller ska det bli en överaskning ;) ♡
//Nadja ♡

Svar: Den är ju inte riktigt klar men sen så! :) <3
moaj.blogg.se

2013-05-11 @ 10:34:56
Postat av: Celine ;3

Vad fin den var!

Svar: Tack Celine! Förresten, såg din klänning som du hade på konfan tidigare, jättesnygg! :)
moaj.blogg.se

2013-05-12 @ 19:55:15

kommentera:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar:

Trackback