VAD FÅR MAN INTE MISSA?

2013-05-13 ♡ 21:21:31
Eftersom det inte är är så långt kvar tills min lilla Londonresa med familjen så skulle jag gärna vilja ha lite tips om ni någon gång varit där! Vad måste vi se? Vad kan man inte missa? Vilka butiker får jag inte missa? Mat/cafeer? Bara kul saker/fina platser? släng bara iväg en kommentar!
 
Här nedan ser ni vart jag hade tänkt gå, de klassiska kännetecknena för London som Big ben, Tower bridge och London eye och så lite olika affärer som man bara måste passa på att besöka när man är där, victoria's secret och PINK, abercombie, gilly hicks osv.

K O M M E N T E R A
Postat av: Alicia! :D <3

madame tussauds!! har inte vart där men du måste ju träffa one direction! ;)

Svar: haha ja just det ja! Får se om vi går dit :D
moaj.blogg.se

2013-05-14 @ 11:23:11

kommentera:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

bloggadress:

kommentar:

Trackback